اظهارات مربيان داماش و فجر در نشست خبری قبل از بازی

در اين نشست داريوش صبوري مربي فجر گفت: تيم داماش در چند سال گذشته تقريبا بيشتر بازيکنانش را حفظ کرده و اين باعث شده هماهنگي خوبي در تيم باشد و از کادر فني خوبي هم برخوردار است.

صبوري افزود: در طول هفته فشار را روي بازيکنان کم کرديم چون که در بازيهاي گذشته بازيهاي سنگيني را انجام داده بودند و خسته بودند ، ما با ديدن فيلم بازيهاي داماش نقاط قوت و ضعف اين تيم را شناسايي کرده ايم و با استفاده از امتياز ميزباني به دنبال کسب هر سه امتياز هستيم.

مربي فجر اظهار داشت: مصطفي صبري ، مهرداد کريميان ، محمد آفند و محمد رضا حسيني را به دليل مصدوميت دراختيار نداريم .

صبوري در خصوص استفاده نکردن از بازيکناني همچون معدنچي و زارع گفت: ما اين بازيکنان را به دليل تجربه بالايي که در ليگ برتر داشتند به خدمت گرفتيم و ممکن است هميشه در ترکيب نباشند اما اميدوارم در بازيهاي آينده در صورت آمادگي استفاده بيشتري از آنها شود

وي افزود: سرمربي فجر آقاي غلام حسين پيرواني چند روزي است که کسالت دارد به همين دليل توانايي حضور در کنفرانس را نداشت .

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان گفت: ما به جايگاه فجر در جدول نگاه نمي کنيم فجر از بازيکنان و کادر فني خوبي برخوردار است و ما در چند روز گذشته بازيهاي اين تيم را تحليل کرده ايم و با شناخت کامل به دنبال کسب امتياز هستيم.

وي افزود: چندبازيکن از جمله محمدرضا مهدوي، آبشک ، رضا کاردوست و سعيد قدمي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم همچنين مسعود عزيززاده هم به دليل محروميت تيم را همراهي نمي کند.

وي در خصوص قانون کسر امتيازگفت: من از اصل اين قانون راضي هستم اما به شرطي که درست اجرا شود و من درباره کسر امتياز از تيمم اعتراض دارم زيرا اين امتياز به ناحق از ما کسر شده است چون که در آن بازي تماشاگران ما هيچ کاري که مستحق کسر امتياز باشيم را انجام نداده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 ا 15:13 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.